نسترنها بر شانه دیوار
نسترنها بر شانه دیوار


من زنده ام پس هستم.......

می خواهم فریاد بکشم من زنده ام پس هستم

آری من زنده ام مثل همه شما،نفس میکشم هنوز آرزوها در من نمرده

کتاب میخوانم .شعر میگویم .از موسقی سنتی وپاپ خوشم می آید به

روز بودن را دوست دارم اخبار گوش میکنم .با رایانه سرو کار دارم احترام

را میشناسم مسائل دینی هم برایم مهم است .به عقاید وآزادی اندیشه

دیگران اهمیت میدهم در زندگی کسی سرک نمیکشم .با کودک کودک و با

بزرگ بزرگ.اما چه شده که نسل جدید، من وامثال من را نمی بیند و هر روز

فاصله اش را بانسل من بیشتر میکند؟

من یک نسل برزخی هستم چرا که در طول زندگی ما جهان به یکباره متحول

شد هنوز صدای چرخهای درشگه بر سنگفرش خیابان که ما را برای تلقیح واکسن

می برد با صدای بوق ماشین بنزی که تاکسی بود ومی خواست از درشگه سبقت

بگیرد درگوشم طنین انداز بود که همه چیز به سرعت تغییر کرد جای چوبک و

خاکستر انواع پودرهای شستشو ،دیگهای مسی، ظروف تفلون و هزاران هزار

تغییر که البته مثبت هم بوده وهیچکس انکار نمیکند اما افسوس که هر قدر

شیوه زندگی ماشینی تر شد انسانها بیشتر از هم دور شدند ونسل من که آنهمه

محبت واحترام ،گذشت وخیلی چیزهای دیگر را دیده وشنیده بودیم دیر زمانی

نگذشت که بزرگترانی که وجودشان را ابدی میپنداشتیم از دست دادیم ولاجرم

جای آنان را گرفتیم.اما ما آنان نبودیم....چرا که این دنیا همه چیزش تازه بود گویی

از چند قرن پیش به این قرن پرتاب شدیم مشکل ما تکنولوژی نبود مشکل ما آدمهای

جدید بود که مارا قبول نداشتند. سعی کردیم با وضع موجود ماهم تغییر کنیم به روز

باشیم اما افسوس انگارخودمان را گول زدیم کسی تحویلمان نمیگیرد.قدیم در تسخیر

وتحت امر بزرگترانی بودیم که مارا بچه وبی تجربه میخواندند وامروز درتسخیر مردان

وزنانی هستیم که خودمان بزرگشان کردیم همانها که پا به پایشان درس میخواندیم

و به افکارو عقایدشان احترام گذاردیم.حالا دانسته هایمان را بی ارزش ،تجاربمان را

بی اهمیت وسخنانمان را کسالت آور می بینند وتظاهر به شنیدن حتی معمولی ترین

حرفهایمان میکنند .گویا آنقدر مجنونیم که هیچ چیز را درک نمی کنیم.

شاید شیوه تربیتی قدیم درست بود وما به خطا رفتیم.امروز بی اعتنایی ها،بیحرمتی ها

منم ها وخیلی رفتارهای ناهنجار دربسیاری از انسانهای نسل جدید میبینینم که ربطی

به تکنولوژی وپیشرفت علم ندارد. وبرعکس ،انتظار بیشتری از تحصیلکرده های امروز

میرود که با رفتار عاقلانه شخصیت برجسته ای از خود نشان دهند اما دریغ.........

البته روی سخن من با همه جوانان نیست وهستند کسانی که رفتارهای بسیار قابل

احترامی دارند .اما منم ها بیشتر خود را نشان می دهد .به هر روی روزی زندگی

درسش را به آنان خواهد آموخت .آن گونه که به ما یاد داد چقدر اشتباه کردیم. سکوت

من وامثال من در مقابل بیحرمتی ها وبی اعتنایی ها و کوچک شمردنمان نه از واهمه

ونه از نفهمیدن واکنش های ناهنجار آنان .بلکه سکوت ما تاسف خوردن به حال آنانست

با اینهمه حرمت شکنی چگونه الگویی برای آیندگان خواهند بود.آیندگانی که کودکان امروز

وزنان ومردان فردا خواهند بود .فردایی که من ونسل من دیگر نیست وجایمان را به شما

خواهیم سپرد وراه نا تمام ما را طی خواهید کرد.

آری ما آن بودیم واین برما گذشت.شما این هستید،چه بر شما میگذرد؟؟؟؟؟

من نسلی برزخی هستم چون نه دنیای خودم را دارم ونه به دنیا شما راه دارم امیدوارم

که شما نسل برزخی نشوید وهیچ وقت نگویید:(( ای کاش ))

 

من یک نسل برزخی هستم چرا که در طول زندگی ما جهان به یکباره متحول

شد هنوز صدای چرخهای درشگه بر سنگفرش خیابان که ما را برای تلقیح واکسن

می برد با صدای بوق ماشین بنزی که تاکسی بود ومی خواست از درشگه سبقت

بگیرد درگوشم طنین انداز بود که همه چیز به سرعت تغییر کرد جای چوبک و

خاکستر انواع پودرهای شستشو ،دیگهای مسی، ظروف تفلون و هزاران هزار

تغییر که البته مثبت هم بوده وهیچکس انکار نمیکند اما افسوس که هر قدر

شیوه زندگی ماشینی تر شد انسانها بیشتر از هم دور شدند ونسل من که آنهمه

محبت واحترام ،گذشت وخیلی چیزهای دیگر را دیده وشنیده بودیم دیر زمانی

نگذشت که بزرگترانی که وجودشان را ابدی میپنداشتیم از دست دادیم ولاجرم

جای آنان را گرفتیم.اما ما آنان نبودیم....چرا که این دنیا همه چیزش تازه بود گویی

از چند قرن پیش به این قرن پرتاب شدیم مشکل ما تکنولوژی نبود مشکل ما آدمهای

جدید بود که مارا قبول نداشتند. سعی کردیم با وضع موجود ماهم تغییر کنیم به روز

باشیم اما افسوس انگارخودمان را گول زدیم کسی تحویلمان نمیگیرد.قدیم در تسخیر

وتحت امر بزرگترانی بودیم که مارا بچه وبی تجربه میخواندند وامروز درتسخیر مردان

وزنانی هستیم که خودمان بزرگشان کردیم همانها که پا به پایشان درس میخواندیم

و به افکارو عقایدشان احترام گذاردیم.حالا دانسته هایمان را بی ارزش ،تجاربمان را

بی اهمیت وسخنانمان را کسالت آور می بینند وتظاهر به شنیدن حتی معمولی ترین

حرفهایمان میکنند .گویا آنقدر مجنونیم که هیچ چیز را درک نمی کنیم.

شاید شیوه تربیتی قدیم درست بود وما به خطا رفتیم.امروز بی اعتنایی ها،بیحرمتی ها

منم ها وخیلی رفتارهای ناهنجار دربسیاری از انسانهای نسل جدید میبینینم که ربطی

به تکنولوژی وپیشرفت علم ندارد. وبرعکس ،انتظار بیشتری از تحصیلکرده های امروز

میرود که با رفتار عاقلانه شخصیت برجسته ای از خود نشان دهند اما دریغ.........

البته روی سخن من با همه جوانان نیست وهستند کسانی که رفتارهای بسیار قابل

احترامی دارند .اما منم ها بیشتر خود را نشان می دهد .به هر روی روزی زندگی

درسش را به آنان خواهد آموخت .آن گونه که به ما یاد داد چقدر اشتباه کردیم. سکوت

من وامثال من در مقابل بیحرمتی ها وبی اعتنایی ها و کوچک شمردنمان نه از واهمه

ونه از نفهمیدن واکنش های ناهنجار آنان .بلکه سکوت ما تاسف خوردن به حال آنانست

با اینهمه حرمت شکنی چگونه الگویی برای آیندگان خواهند بود.آیندگانی که کودکان امروز

وزنان ومردان فردا خواهند بود .فردایی که من ونسل من دیگر نیست وجایمان را به شما

خواهیم سپرد وراه نا تمام ما را طی خواهید کرد.

آری ما آن بودیم واین برما گذشت.شما این هستید،چه بر شما میگذرد؟؟؟؟؟

من نسلی برزخی هستم چون نه دنیای خودم را دارم ونه به دنیا شما راه دارم امیدوارم

که شما نسل برزخی نشوید وهیچ وقت نگویید:(( ای کاش ))

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید.

نازترین عکسهای ایرانی

 

اجتماعی
من زنده ام پس هستم......
شهادت..........
دلنوشته
آرام آرام مردن
آرزو....
کلافه کرده ای مرا.....
خسته ام..........
زندگی به من آموخت........
خانه تکانی دل.........
گاهی چه دلچسبه فراموشی.........
گاهی........
مادر...........
لمس کن........
آرام باش عزیز من
یکی رو گم میکنی........
هرکه آید.........
دلتنگم........
اینجا زمان عقیــــم شده ...
ما که خدانیستیم........
عاشقانه ها.........
یک فنجان دلتنگی........
تنها یادگار هایی که از تــ ــو برایم مانده!!!!
کنــارت هستند.. تا کـــی؟
باز هم آمدی تو بر سر راهم
"زن که باشی"
شعر
شعر زیبای قو......
ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست
ترس ما بيرون از دايره رحمت اوست
چرا غمها نمیدانند.........
ساز
من دلم مي‌خواهد خانه‌اي داشته باشم پر دوست
ای همه ی وجود من نبود تو نبود من

 

فیروزه

 

خرداد 1392
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

عاشقانه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسترنها بر شانه دیوار و آدرس firoozeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تیم فوتبال گهر دورود زاگرس
خاطره هایی از خاطره
تقدیم به عاشقان
دوباره زندگی
همه عمر دیر رسیدیم
عاشقانه
زندگی یاسی
ترانه هاي ماندگار
دلتنگی هام کم نیس
وبسایت روشنگری
بچه خوش تیپ بیا تو
عشق
تقدیم به عاشقان
یاس سرخس
مهدی موعود عج و آخر الزمان
خاطره هایی از خاطره
خواستی بیا تو
دیدنیها
عشق به پاکی شبنم
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 106
بازدید هفته : 304
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 4628
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 106
بازدید هفته : 304
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 4628
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1


وبلاگ نویسان قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب میهن بلاگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->